Košarica0Item(s)

V nakupovalni košari ni artiklov.

Product was successfully added to your shopping cart.

Splošni pogoji poslovanja

1. Splošno

Splošni pogoji spletnega mesta gloripops.si so sestavljeni v skladu mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Prodajni pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev pri naročanju artiklov, ki so na voljo na spletni strani gloripops.si, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Celotna vsebina spletne strani ne glede na obliko (besedila, slike, filmi, zvoki itd.) je zaščitena z avtorskimi pravicami. Nosilec vseh avtorskih pravic na vsebini spletne strani je ponudnik in/ali oseba, ki je navedena pod posamezno vsebino. Z objavo vsebin na spletni strani in omogočanjem uporabe spletne strani se ponudnik ne odpoveduje svojim avtorskim pravicam. Vsebine na spletni strani se ne smejo uporabljati za drug namen kot za uporabnikovo osebno gledanje, razen če ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače. V primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja.

Z uporabo spletne strani gloripops.si uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh splošnih pogojev. V primeru, da se s temi splošnimi pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem do spletne strani.

2. Upravljalec spletne strani gloripops.si

in ponudnik artiklov je podjetje  Gloripops d.o.o., Kocbekova cesta 15, 3202 Ljubečna, Slovenija.

Podjetje je zavezanec za DDV, davčna št.: SI57442266.

Bančni račun: IBAN SI56 2900 0005 0594 087 (Unicredit).

Kontakt: info@gloripops.si

3. Spletna trgovina

Uporabnik lahko nakupuje v spletni trgovini, ki jo upravlja podjetje Gloripops d.o.o., z dostopom preko povezave gloripops.si.

V primeru, da se ponudnik-prodajalec in uporabnik-kupec (v nadaljevanju za oba: 'pogodbeni stranki') ne dogovorita drugače, so ti splošni pogoji sestavni del njunega medsebojnega pogodbenega razmerja o dobavi blaga (v nadaljevanju: 'kupoprodajna pogodba').

Z naročilom v spletni trgovini uporabnik potrjuje, da v celoti razume in sprejema te splošne pogoje.

Za nakup v spletni trgovini preko navedenih povezav se uporabniku ni potrebno registrirati.

Ponudnik ne odgovarja za izgubo, škodo ali stroške, ki bi nastali zaradi neizpolnitve ali zamude pri izpolnitvi obveznosti, do katere bi morebiti prišlo zaradi dogodka ali okoliščin izven nadzora ponudnika, vključno z višjo silo, prekinitvami v dobavi elektrike, pomanjkljivosti opreme ipd., vendar ne omejeno na našteto.

Vse informacije, ki so objavljene na spletni strani, npr. opisi artiklov, specifikacije, fotografije, so približne. Ponudnik si pridržuje pravico do manjših sprememb v opisu artiklov brez obveznosti obveščanja uporabnikov.

Ponudbe na spletni strani so časovno in količinsko omejene, kot je objavljeno na spletni strani. Objavljene količine artiklov na zalogi so informativne in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudnik lahko omeji največje število nakupov posameznega artikla na uporabnika in s tem svojim uporabnikom zagotovi pošteno nakupovalno okolje.

4. Naročanje artiklov in obveščanje o cenah

4.1 Kot kupec lahko artikle vidite in naročate na spletni strani gloripops.si. Ponudba je na voljo samo fizičnim osebam in pravnim osebam.

4.2 S klikom na gumb »Zaključite naročilo« med postopkom naročanja potrjujete, da v celoti razumete pogoje poslovanja in se z njimi strinjate. Po zaključenem naročilu na spletni strani boste prejeli elektronsko sporočilo z vsemi podatki o vašem naročilu in dostavi pošiljke.

4.3 Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Ponudnik lahko spremeni ceno artikla v ponudbi brez predhodnega obvestila. Ponudnik prodaja artikle odplačno; v primeru, da je izdelek pomotoma naveden kot brezplačen, ponudniku ni potrebno dati tega artikla uporabniku brezplačno.

4.4 Pogodba o nakupu se šteje za sklenjeno z obvestilom o dostavi naročila, napisana je v slovenskem jeziku in shranjena v podjetju. Prejmete jo lahko na pisno prošnjo, svojo zahtevo sporočite na info@gloripops.si.

5. Postopek nakupa

5.1 Nakupovalna košarica

5.1.1. Na spletni strani nakupovalne košarice so prikazani artikli, ki ste jih med iskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, kliknite na povezavo "Odstrani", ki se nahaja ob izdelku. Če želite dodati določen izdelek v košarico, morate klikniti na povezavo "Nadaljujte z nakupovanjem". S klikom na omenjeno povezavo se vrnete v spletno trgovino.

Trgovina gloripops.si se ne obvezuje, da so vsi artikli, prikazani na spletni strani na zalogi. V spletni trgovini gloripops.si se artikli prodajajo na meter.

Najmanjša količina nakupa za metrsko blago na spletu je 0.20 cm, razen za blago z raportom za katere v obrazec za nakup ni možno vnesti manjše enote kot je velikost raporta.

Naročilo blaga je možno tudi preko e-pošte: info@gloripops.si in gloripops@gmail.com ali telefonske številke 03 8280820.

5.1.2. Svoje naročilo zaključite s klikom na gumb "Zaključi naročilo".

5.1.3. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani prikaže tekst "Prejeli smo vaše naročilo." Poleg tega boste na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi o naročilu.

5.2 Potrditev naročila

Po zaključku naročila boste na posredovani elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila. V omenjenem elektronskem sporočilu boste tudi seznanjeni, da nam lahko v primeru kakršnihkoli vprašanj pišete na elektronski naslov info@gloripops.si.

5.3 Pošiljanje blaga

Podjetje Gloripops d.o.o. v dogovorjenem roku pripravi blago za odpremo ter ga odpošlje na posredovan naslov. V primeru nepričakovanega podaljšanja roka dostave za dlje časa, kot je navedeno v Pogojih poslovanja, je kupec obveščen preko elektronske pošte.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS Slovenija, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

6. Preklic naročila

Pravico do preklica naročila ima kupec vse do prejema obvestila o predaji pošiljke v dostavo GLS Slovenija na posredovan elektronski naslov. Po prejemu omenjenega obvestila o dostavi naročila preklic naročila ni več mogoč. Delni preklic naročila ni mogoč.

7. Dokončna potrditev naročila

Ko potrdite vsebino svojega nakupa, morate dokončno potrditi nakup z določitvijo načina plačila. Prodajna pogodba med vami in podjetjem Denis Postružnik .s.p. stopi v veljavo, ko je naročilo potrjeno s potrditvenim elektronskim sporočilom "Prejeli smo vaše naročilo".

8. Možnost spremembe naročila

Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da pošljete odgovor na elektronsko sporočilo "Prejeli smo vaše naročilo", ki ste ga prejeli ob oddaji naročila, ali pa nas kontaktirate preko elektronske pošte (info@gloripops.si). Pri tem se bomo potrudili, da vam spremembo naročila omogočimo, vendar pa vam ne moremo zagotoviti, da bo urejanje že oddanega naročila tudi v resnici mogoče.

9. Plačilni pogoji

9.1 Cena za izbran izdelek velja na dan nakupa, in sicer na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine gloripops.si.

Cene izdelkov so v evrih (EUR) in vsebujejo DDV ter veljajo samo za slovenski trg. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila.

Popusti, promocijske kode in boni se ne seštevajo. Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo

(kupec prejme e-sporočilo o potrditvi naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot kupca.

Vse objavljene cene v spletni trgovini Gloripops veljajo le v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen v drugih oblikah prodaje.
Vse navedene cene vsebujejo zakonsko določen DDV. Vse cene veljajo le v trenutku nakupa in se lahko spremenijo brez predhodnega opozorila.
Fotografije ob izdelkih so naše fotografije dejanskega blaga in vzorcev, ki jih posnamemo sami v trgovini. Pri zelo svetlem blagu lahko pride do odstopanj v odtenku barve blaga, ki so posledica različnih barv svetlobe v prostoru. V kolikor barva prejetega blaga ne ustreza tisti, ki ste jo želeli, lahko tako blago zamenjate ali vrnete.
Postopek zamenjave ali vračila je opisan v poglavju »Pravica do odstopa od nakupa in vračilo kupljenega blaga«. Gloripops d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe opisov in fotografij brez predhodne najave.
Gloripops d.o.o. si zaradi specifike prodaje metražnega blaga pridržuje pravico do umika izdelka iz prodaje brez predhodne najave. Izdelki, ki so na voljo na razpoložljivi zalogi v podjetju bodo predani v dostavo kupcu najkasneje naslednji delovni dan po dokončni obdelavi naročila.
V trgovini prikazujemo izdelke, ki jih imamo na zalogi. Zaradi specifike prodaje metražnega blaga ob izdelkih ne moremo izpisovati točne količine blaga, ki je na voljo. Za izdelke, ki jih na zalogi ni dovolj, da bi se naročilo uspešno zaključilo bomo kupca neposredno kontaktirali (telefon, e-pošta) in mu ponudili možnost, da brez stroškov naročilo prekliče ali delno spremeni.

Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

9.2 Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu,
  • po predračunu s plačilom na račun podjetja,
  • s karticami Visa in MasterCard,
  • ter s paypalom na račun podjetja.

9.3 Plačevanje preko našega plačilnega sistema je varno, saj ustreza vsem varnostnim standardom. Poslujemo v skladu s PCI DSS standardom (Payment Card Industry Data Security Standard) , ki nam ga omogoča Braintree, a division of PayPal inc., kot nosilec in upravitelj plačilnega sistema, s katero ima ponudnik sklenjeno pogodbo o sprejemanju bančnih plačilnih kartic za plačila na spletu. Plačilni sistem je avtoriziran s strani izdajateljev plačilnih kartic. Povezava med računalnikom stranke in plačilnim sistemom je varna, saj uporablja najnovejše standarde šifriranja. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na našem strežniku. Plačilo se stranki odtegne ob naročilu.

10. Dostava

10.1 Artikli bodo dostavljeni v roku do treh delovnih dni od datuma, ko na vaš elektronski naslov prejmete potrdilo o naročilu. V primeru kakršnihkoli nepričakovanih zapletov ali zamude pri vašem naročilu boste o tem prejeli obvestilo preko elektronske pošte, v katerem bo naveden predviden rok dostave naročila. V večini primerov je paket pri vas naslednji dan.

10.2 Naročene artikle pošljemo na naslov, ki ste ga vnesli med postopkom naročila. Dostavo artiklov opravlja GLS Slovenija. Dostava poteka le med delovnimi dnevi od ponedeljka do petka.

10.3 Strošek dostave je enoten in znaša 3,50 EUR. Nekateri artikli lahko zagotavljajo brezplačno dostavo, kar je jasno označeno v katalogu trgovine. Če zraven takega artikla naročite še druge artikle in vrednost presega 40,00 EUR je dostava brezplačna.

10.4 Potek dostave:

Blago, naročeno v spletnem mestu gloripops.si, gre na pot v najkrajšem možnem času. Priprave za dostavo oziroma izdajo vašega naročila stečejo takoj, ko prejmete elektronsko obvestilo, da je vaše naročilo v izvedbi.

Za naročila, oddana v soboto, nedeljo ali na praznik, bomo pošiljko pripravili prvi naslednji delovni dan.

Predviden rok dostave za blago kupljeno v spletni trgovini Gloripops je običajno 2-5 delovnih dni po prejetem naročilu oz. prejetem plačilu. Rok začne teči prvi delovni dan po oddaji naročila. V času prodajnih akcij se ta rok lahko podaljša.

Pri izbiri opcije plačila s plačilno/kreditno kartico in Paypal-om, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle takoj po potrditvi vašega plačila.

10.5 Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da naročeno blago izročimo pravemu naročniku.

10.6 Podjetje Gloripops d.o.o. ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja artiklov zaradi vojne ali civilnega nemiru, stavk, prenehanja dela v industriji, neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali katere koli druge višje sile. Podjetje Gloripops d.o.o. ne krije stroškov, nastalih ob morebitni zamudi dostave artiklov. Prav tako ne krije stroškov v primeru izgube artikla ali nedostavljenega artikla. V primeru predhodnega plačila artikla vam stroške za nakup nedostavljenega artikla vrnemo na vaš transakcijski račun.

10.7 Nakupna pogodba - račun je sklenjena v slovenskem jeziku. Ob prevzemu blaga prejme kupec natisnjen račun za nakupljene izdelke. Kopija računa bo skladno z veljavno zakonodajo, še 10 let po zapadlosti shranjena pri podjetju Gloripops d.o.o., Kocbekova cesta 15, 3202 Ljubečna

11. Reklamacije in informacije

V primeru reklamacije ali povpraševanja po dodatnih informacijah v zvezi s storitvijo gloripops.si pričakujemo vaše sporočilo na elektronski naslov info@gloripops.si ali na naslov:

Gloripops d.o.o., PE prodajalna Mariborska cesta 88, 3000 Celje.

12. Odstop od pogodbe in vračilo artikla, ali menjava artikla

12.1. Menjava artikla v spletni trgovini gloripops.si poteka tako, da vam dostavna služba dostavi drug artikel, vi pa mu predate artikel, ki vam ne ustreza. Artikel, ki ga vračate mora ustrezati pogojem v točki 12.3.

12.2. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da lahko artikel odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa.

V primeru, da vam prejeti izdelek ne ustreza, nam v roku 14 dni od prejema to sporočite preko elektronske pošte (info@gloripops.si) in nam izdelek nato v roku 14 dni vrnite. Izdelek nam vrnite nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

12.3. Artikel, ki ga želite vrniti, mora biti:

  • če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo artikla žal ni več možno.

Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pogoji za odstop od nakupa:
-Kupec podjetju Gloripops d.o.o., na vsaj enega od načinov opisanih v Zakonu o varstvu potrošnikov sporoči in/ali, posreduje izjavo, da odstopa od pogodbe.
Kupec lahko uporabi OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE, ki je pripet na dnu teh splošnih pogojev.
- Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od nakupa, je samo neposreden strošek vračila blaga.
- Kupec mora blago vrniti najkasneje v štirinajstih (14) dneh od sporočila o odstopu od nakupa.
- Vračilo blaga v roku za odstop, ki mu ni priložena nobena oblika odstopne izjave, ali podatek s katerim bi lahko vračilo povezali z drugo obliko take odstopne izjave se ne šteje za odstop od pogodbe.
- Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače.
- V primeru dostave na stroške podjetja Gloripops, bodo kupcu obračunani stroški vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije ali pošte GLS.
- Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja, ponudnik ne odgovarja.
- Kupec mora blago vrniti nepoškodovano, v enakih parametrih kot je bilo kupljeno - količini, embalaži, pakiranju, razvrstitvi, obliki, barvi, teksturi, obrabi.
- Kupec blaga le tega v primeru vračila ne sme uporabljati.
- Kupec lahko opravi ogled blaga, ki je nujen za ugotovitev lastnosti. Kupec je sam odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, če je le to posledica ravnanja, ki ni potrebno za ugotovitev lastnosti blaga.
- Kupec lahko odstopni izjavi priloži podatke o želenem načinu vrnitve opravljenih plačil, ki jih bo Gloripops d.o.o. upošteval.
-Vračilo sredstev bo opravljeno nemudoma, najkasneje pa v roku štirinajst (14) dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Sredstva Gloripops lahko zadrži do prejema dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.
-Veseli bomo, če nas bo kupec pred vračilom blaga obvestil po mailu gloripops@gmail.com. S takim sporočilom bomo postopek odstopa od pogodbe zelo pospešili in enostavneje rešili v korist in zadovoljstvo kupca.

Skladno s 3. alinejo 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, potrošnike obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS.

Skladno s 4. alinejo 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, objavljamo povezavo za spletno reševanje sporov. http://ec.europa.eu/odr.

Blago z napakami

V kolikor ima blago stvarne napake mora kupec v zakonskem roku obvestiti Gloripops d.o.o. o napaki in v natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da blago pregleda.
V zvezi s tem se uporabljajo zakonske določbe Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.
Gloripops d.o.o. kot prodajalec prevzema odgovornost za stvarne napake blaga, skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov:
Prodajalec odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v roku do dveh let, odkar je bila stvar izročena.

Stvarno napako prav tako opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

Reklamacije upoštevamo za nerazrezano blago s predloženim računom. Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne artikle, napačne barve, količine ali pa artikel kakor koli odstopa od kupčevega naročila. Če obstoj napake na blagu oz. nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

12.4. Potek vračila artikla:

Izdelek, ki vam ne ustreza, pošljite na naslov Gloripops d.o.o., Mariborska cesta 88, 3000 Celje, Slovenija. Izdelku priložite kopijo originalnega računa in nanj napišite številko vašega transakcijskega računa (TRR), na katerega vam bomo najkasneje v roku 14 dni po odstopu od pogodbe nakazali kupnino za vrnjen izdelek. Pri prodajnih pogodbah podjetje zadrži vračilo kupnine do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, ko ga je uporabil potrošnik.

Lahko pa nam pišete v zasebna sporočila na Facebook Gloripops in vam v najkrajšem možnem času odgovorimo.

Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek posredovanja (pošiljanja) blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

12.5. Na gloripops.si omogočamo tudi zamenjavo artikla. Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjate z drugim, kar nam sporočite na obrazcu za vračilo.

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

13. Reklamacija stvarnih napak in poškodovane pošiljke

13.1 Prodajalec jamči za kakovost artiklov v zakonitem roku, ki začne teči z vročitvijo blaga potrošniku pod pogojem, da je kupec upošteval navodila za uporabo in vzdrževanje artikla, ki so priložena v paketu. Kupec lahko reklamacijo iz naslova stvarnih napak uveljavlja v skladu z veljavno zakonodajo.

Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo ali kadar se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.

Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla z dospelostjo na naslov Gloripops d.o.o., Mariborska cesta 88, 3000 Celje.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in V 24 mesecih od prevzema blaga. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih oz. 24 mesecih od prevzema prodajalec ne odgovarja več. kupec lahko zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

13.2 Ponudnik odgovarja za poškodbe artiklov med prevozom do uporabnika. V primeru očitnega znaka poškodb (raztrganega ovoja, deformacij itd.) mora uporabnik zavrniti pošiljko, da se izogne morebitnim zapletom pri reklamiranju poškodovanega blaga.

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, zavrnite prevzem paketa.

13.3 Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje svoje izpolnitve.

13.4 Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila stvarna napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, artikel pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemeru mu mora prodajalec izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je bila napaka na stvari že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrišnik, ki je pravilno obvestil prodajalaca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati:

  • da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom
  • ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti za povračilo stroškov materiala, dela, prenosa in prevoz artiklov, ki nastanejo zaradi izpolnitve prej navedenih členov.

Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napako obvestil prodajalca.

14. Pravica do zavrnitve storitve

Če ponudnik meni, da uporabnik krši veljavno zakonodajo ali škodi interesom spletnih mest, ki jih upravlja ponudnik ali njegova pridružena ali hčerinska podjetja, lahko kadarkoli in brez predhodnega obvestila prekliče, spremeni, začasno ali trajno prekine ali razveljavi naročila ali članstvo uporabnika, vključno z dostopom do katere koli vsebine na spletni strani za določenega uporabnika.

15. Ustreznost artikla

Izdelek v ponudbi ustreza namenu, ki je razviden iz opisa in slike artikla. Kljub skrbnemu ravnanju je možno, da pride do napak pri opisu ali sliki artikla. gloripops.si si prizadevamo, da bi fotografije, objavljene poleg opisa artikla, predstavljale realistično sliko artikla. Še vedno pa je možno, da je percepcija posameznega artikla preko fotografije drugačna, kot je lahko kasneje pri fizičnem stiku z izdelkom.

16. O podjetju

Naziv: Gloripops d.o.o.

Naslov: Kocbekova cesta 15, 3202 Ljubečna

Spletna stran: www.gloripops.si

E-pošta: info@gloripops.si

Telefon: 03 828 0 820

Identifikacijska številka za DDV: SI57442266
Zavezanec za DDV: DA
Matična številka: 6188907
Srg: 2012/26857, Okrajno sodišče v Celju

Transakcijski račun UNICREDIT BANKA: SI56 2900 0005 0594 087

PE prodajalna:

Mariborska cesta 88, 3000 Celje.

Delovni čas

Ponedeljek - petek od 9:00 - 19:00

Sobota 09:00 - 14:00

Nedelja in prazniki zaprto

Podjetje Gloripops d.o.o. upravlja spletno stran gloripops.si.

17. Politika varovanja osebnih podatkov

Izjava o zasebnosti

Varovanje osebnih podatkov naših uporabnikov je pomembna obveznost našega podjetja. Vse spletne aktivnosti podjetja Gloripops d.o.o. so v skladu z zakonodajo Evropske Unije (Direktivo 95/46/ES, Direktivo 2002/58/ES), konvencijami Sveta Evrope (Treaty Conventions ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS, št. 86/2004 s spremembami). Politika zasebnosti obravnava ravnanje z informacijami podjetja Gloripops d.o.o., ki jih pridobi o vas, kadar obiščete našo spletno stran.

V podjetju Gloripops d.o.o. cenimo vašo zasebnost, zato vaše osebne podatke vedno skrbno varujemo. Vsi posredovani podatki so varovani pred vdorom tretjih oseb, kar vam zagotavlja brezskrbno in nemoteno poslovanje s podjetjem Gloripops d.o.o., ki upravlja spletno stran gloripops.si. Nikoli ne bomo na kakršen koli način zlorabljali vaših osebnih podatkov.

Vaših kontaktnih in osebnih podatkov ne bomo nikoli posredovali tretji stranki, razen če tako zahteva zakon. Nikoli vam ne bomo pošiljali elektronskih sporočil, na katere se niste prijavili, razen v primeru pomembnih transakcijskih elektronskih sporočil, ki ste jih posebej zahtevali.

Kadar koli se lahko hitro in enostavno odjavite od katerih koli naših elektronskih obvestil.

18. Zbiranje in obdelovanje osebnih podatkov

Osebni podatek predstavlja kateri koli podatek (vaše ime, priimek, elektronski ali poštni naslov), ki se nanaša na določeno ali določljivo fizično osebo, torej posameznika, na glede na obliko, v kateri je izražen. Gloripops d.o.o. ne zbira vaših osebnih podatkov, v kolikor tega sami ne omogočite ob naročilu artiklov ali kadar se naročite na naše e-novice.

19. Uporaba in širjenje osebnih podatkov

Podjetje Gloripops d.o.o. bo uporabilo vaše osebne podatke izključno iz tehničnih razlogov administracije na spletni strani, da vam zagotovi dostop do posebnih podatkov ali za splošno sporazumevanje z vami. Gloripops d.o.o. ne bo posredovalo vaših osebnih podatkov tretji stranki ali jih kakor koli tržilo drugje, razen če posredovanje podatkov tretji stranki izrecno dovolite. Zaposleni podjetja Gloripops d.o.o. so po dolžnosti zavezani k spoštovanju vaših zaupnih podatkov in obvezani po sporazumu o zaupnosti.

20. Svoboda izbire

Podatke, ki jih o sebi posredujete podjetju Gloripops d.o.o., nadzorujete vi. Če se odločite, da vaših podatkov ne boste posredovali podjetju Gloripops d.o.o., vam bo dostop do nekaterih spletnih mest onemogočen.

21. Samodejno beleženje informacij (neosebni podatki)

Kadar koli dostopate na spletno stran gloripops.si, se splošni, neosebni podatki (uporabniki spletnega iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska na spletni strani, obiskane strani) samodejno beležijo (ne kot del prijave). Te informacije uporabljamo za merjenje priljubljenosti naše spletne strani in izboljševanje vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretji stranki.

22. Piškotki

22.1 Pravna podlaga:

Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012), ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

22.2 Kaj so piškotki?

Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

22.3 Zakaj se uporabljajo?

Piškotki služijo prilagajanju spletnih vsebin po uporabnikovih željah in optimizaciji uporabe spletne strani. Služijo tudi pri pripravi anonimnih statističnih podatkov, ki nam pomagajo razumeti uporabnikovo uporabo spletne strani in pripomorejo k izboljšavi vsebine spletne strani brez osebnega izpostavljanja uporabnika.

22.4 Shranjevanje piškotkov:

Piškotki so lahko shranjeni različno dolgo.

22.4.1 Začasni ali sejni piškotki na vaši napravi ostanejo do odjave iz spletnega brskalnika, nato se izbrišejo.

22.4.2 Trajni ali shranjeni piškotki na vaši napravi ostanejo tekom celotnega časovnega intervala, ki je določen v parametrih piškotka, ali dokler jih uporabnik lastnoročno ne izbriše.

22.5 Vrste piškotkov:

22.5.1 Nujno potrebni piškotki

Ti piškotki omogočajo uporabo nujnih komponent za pravilno delovanje spletne strani.

22.5.2 Izvedbeni piškotki

Ti piškotki zbirajo podatke o načinu uporabe spletne strani z namenom izboljšave delovanja spletne strani (npr. katere dele spletne strani uporabnik najpogosteje obišče). Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi omogočile identifikacijo uporabnika.

22.5.3 Funkcionalni piškotki

Ti piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše izbrane možnosti (npr. vaše uporabniško ime, regijo) in uporabniku zagotavljajo naprednejše in bolj personalizirane funkcije. Ti piškotki lahko omogočajo sledenje vaši dejavnosti na spletni strani.

22.5.4 Ciljni ali oglasni piškotki

Te piškotke najpogosteje uporabljajo tretje strani (oglaševalska in družabna omrežja) z namenom prikazovanja ciljnih oglasov, omejevanja števila prikazov oglasov in merjenja učinkovitosti oglasov.

22.6 Upravljanje piškotkov

Piškotke lahko nadzirate in upravljate v nastavitvah spletnega brskalnika, ki ga uporabljate. Uporabnik se sam odloči, ali dovoli shranjevanje piškotkov na svojem računalniku, piškotke pa lahko kadarkoli odstrani. Spletna stran deluje optimalno, če so piškotki omogočeni. Za navodila, kako upravljati piškotke, se obrnite na navodila vašega brskalnika.

22.7 Upravljalec piškotkov je Gloripops d.o.o., Mariborska cesta 88, 3000 Celje, e-mail: info@gloripops.si

23. Varnost

Gloripops d.o.o. si močno prizadeva za zagotovitev varnosti osebnih podatkov. Vaši podatki so ves čas zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem.

24. Mladoletne osebe

Gloripops d.o.o. toplo priporoča vsem staršem in skrbnikom, da naučijo svoje otroke varnega in odgovornega ravnanja z osebnimi podatki na medmrežju. Mladoletne osebe ne bi smele prenašati kakršnih koli osebnih podatkov na spletno stran gloripops.si brez dovoljenja staršev ali skrbnikov. Podjetje Gloripops d.o.o. ne bo nikoli zavestno zbiralo osebnih podatkov od mladoletnih oseb ali jih kakor koli uporabilo ali jih razkrilo tretji stranki brez njihovega dovoljenja.

25. Povezave do drugih spletnih strani

Izjava o varovanju osebnih podatkov se nanaša na predstavitveno stran gloripops.si, ki jo ima podjetje Gloripops d.o.o. in vse njene podstrani. Spletne strani na tej privzeti strani lahko vsebujejo povezave do drugih oskrbovalcev znotraj in izven podjetja Gloripops d.o.o., za katere ta izjava o varovanju osebnih podatkov ne velja. Ko zapuščate spletno stran Gloripops d.o.o., si zato vnovič preberite izjave o varovanju osebnih podatkov vsake spletne strani, ki zbira osebne identifikacijske podatke.

26. Izključitev odgovornosti

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov (v nadaljevanju: škoda), ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani.

Ponudnik ne zagotavlja točnosti, popolnosti in pravilnosti vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.

Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni, programski in drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Uporabnik mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirusni program itd.) pred dostopom do in uporabo spletne strani.

Uporabnik mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost podatkov, ki se uporabljajo za registracijo/prijavo na spletni strani (e-naslov, geslo). Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi utegnila nastati uporabniku zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za prijavo.

27. Pravica do obveščenosti

Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na naše predstavnike varovanja zasebnosti.

Gloripops d.o.o.,
PE prodajalna Mariborska cesta 88

3000 Celje, Slovenija

e-mail:info@gloripops.si

 

Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili – pisno in v skladu s primerno zakonodajo – kateri osebni podatki, če sploh kateri, so bili zbrani med obiskom spletne strani gloripops.si.

27.1 Objava sprememb

Vsaka sprememba naše politike o varovanju osebnih podatkov bo objavljena v tej izjavi o varovanju osebnih podatkov, na vstopni strani gloripops.si in na drugih ustreznih mestih.

28. Končne določbe

Neveljavnost katere koli določbe teh splošnih pogojev, ne glede na razlog neveljavnosti, ne povzroči neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, medtem ko ti splošni pogoji še naprej ostanejo v veljavi, brez neveljavne določbe.

29. Pritožbe in spori

gloripops spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. gloripops se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@gloripops.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. gloripops bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

gloripops se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si gloripops prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

30. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Gloripops d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Ti splošni pogoji začnejo veljati dne 20.4.2020

Bodite obveščeni

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem z novostmi in ugodnostmi.

Brezplačna dostava za vsa naročila nad 40€.

Artikli na zalogi dobavljeni v roku 1-2 dni.

30 let izkušenj z blagom.

30 dnevna garancija zadovoljstva.